راهنمای راه اندازی فروشگاه بوتیک لباس

بهترین محل را برای بوتیک خود تعیین کنید. مکانی که اغلب همه چیز را در برمی گیرد، زمان شروع موفقیت می باشد. ساختمان ها و نواحی اطراف محلی که قصد دارید بوتیک را باز کنید، بررسی کنید. برای مثال اگر در آن محدوده بیشتر متخصصان کودکان یا شهروندان مسن تر هستند شانس شما برای کسب و کار موفق زیاد می باشد.

راهنمای راه اندازی فروشگاه بوتیک لباس

 

در مورد اندازه فضایی که نیاز دارید فکر کنید. معمولا ۲۰ تا ۳۰ درصد بوتیک به راهرو و میز صندوقدار اختصاص داده می شود، بنابراین لازم است برای اندازه ی فضای مورد نظر این موارد را در نظر بگیرید. اگر شما قصد دارید از صفحه نمایشی جهت کنترل بوتیک برای پیشگیری از دزدی استفاده کنید باید فضایی بیشتر از قفسه های فروش لباس در نظر بگیرید.

قبل از اینکه برای اجاره محل، قرارداد ببندید از انتخاب آن محل مطمئن باشید. به این ترتیب، اگر فضای مد نظر را نمی توان به یک محیط ایده آل که انتظار داشتید تبدیل کنید نباید قرارداد بلند مدت امضا کنید. قبل از امضای قرارداد شرایط پرداخت قبض آب و برق و … و نیز شرایط تمدید قرارداد یا فسخ آن را بپرسید.

کالای تجاری خود را از عمده فروشان یا از طریق طراحان که قصد دارند طرح های خود را از طریق بوتیک شما به فروش برسانند تهیه کنید. باید بودجه بندی مناسبی داشته باشید به طوریکه هم برای مکان بوتیک و هم موجودی اجناس داخل آن بودجه داشته باشید. در ماه یک سری از موجودی های خود را از طریق اینترنت، زیر قیمت بفروشید حتی اگر سهمی از سود خود را از دست می دهید، چون زیان این کار فضا را برای فروش دیگر اجناس شما به مشتری باز می کند.

بیشتر بخوانید :  ۳ روش سودآور کسب درآمد از اینستاگرام

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *