برترین جملات تبلیغاتی برای موثر در ذهن

برترین جملات تبلیغاتی برای موثر در ذهن

برترین جملات تبلیغاتی موثر در ذهن : اگر شما هم صاحب کسب و کار باشید یا جز افرادی باشید که خدمت یا محصولی را به مشتریان ارائه میدهید حتما تا به حال تبلیغ های را برای کارتان انجام داده اید.

یهترین جملات تبلیغاتی

 

آیا می دانید که جملات بکار برده در تبلیغ می توانند نقش مهمی در تصمیم گیری مغز برای خرید محصولات داشته باشند؟ اگر میخواهید تبلیغ های را انجام بدهید که نتیجه ی مثبتی را داشته باشند پس باید به دنبال برترین جملات تبلیغاتی موثر در ذهن باشید تا مشتریان را تحت تاثیر قرار بدهید.

کلمه رایگان

تبلیغ های که در آن ها از کلمه “رایگان” استفاده شده است مشتری را ترغیب می کند تا اطلاعات بیش تری از تبلیغ کننده بدست بیاورد. در واقع ما تصمیم گرفته ایم در این پست تجارنت شما را با جملاتی آشنا کنیم که سبب افزایش میزان فروش شما خواهند شد. اولین جمله ی که مشتریان دوست دارند زیاد آن را بشنوند ” جملات حاوی کلمه رایگان” است.

شاید با خودتان فکر کنید که اصلا این کلمه بی فایده است و دیگر تکراری شده چون خیلی از آن استفاده کرده اند اما کافی ست کمی در این رابطه فکر کنید. مردم همیشه عاشق چیزهای رایگان و ساده بوده اند. شما برای رسیدن به هدف تان می توانید به صورت رایگان چیزی به آن ها بدهید فرقی نمی کند حالا این هدیه بزرگ است یا کوچک ولی ساده ترین کاریست که شما با آن جلب توجه می کنید.

وقتی شما بتوانید این گونه جملات را شناسایی کنید، خودتان را به هدف نزدیک تر کرده اید. تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از محصولات همیشه قفسه هایشان خالی ست ولی برخی دیگر بدون تغییر بر سر جاهایشان باقی مانده اند؟ چه چیزی باعث می شود که رستوران همیشگی مان را ترک کنید و به سراغ انتخاب غذای یک رستوران جدید برویم؟ گاهی جملاتی که در تبلیغ ها استفاده می شود به قدری تاثیرگذار است که مشتری سریعا آن تبلیغ را انتخاب می کند.

کلمه محدود

یکی دیگر از مواردی که منجر به تحریک مخاطبان می شود کلماتی چون محدود و کمیاب است. مثلا شما تبلیغی برای پوشاک زمستانه دارید و در تبلیغ درج می کنید که فروش محدود است و فقط برای چند روز می باشد قطعا مشتری برای اینکه این فرصت را از دست ندهد هر چه سریع تر به سراغ شما می آید و البته می توان جملات دیگری مثل ” خاص و منحصر به فرد باش” و ” همیشه شیک پوش باش” و… را به تبلیغ تان اضافه نمایید.

بیشتر بخوانید :  چگونه در توییتر مثل یک کارآفرین بازاریابی کنیم ؟

یک ایده جالب دیگر است که در تبلیغ تان بگویید مثلا به ۱۰ نفر اولی که خرید انجام بدهند یک هدیه رایگان میدهید مجدد تکرار می کنیم که فرقی ندارد این هدیه یک جا سوئیچی باشد یا یک تزئینی زیبا…

کلمه انحصاری

مطمئن باشید که همه از اینکه با دیگران متفاوت باشند لذت می برند. شما وقتی محصولاتتان انحصاری باشد و فقط آن را در اختیار یک گروه خاص بگذارید کاری کرده اید که مردم تمایل بیشتری نسبت به داشتن محصولاتتان داشته باشند. اگر نمی خواهید از کلمه انحصاری استفاده کنید میتوان عبارت های مثل “مخصوص کارمندان داخلی” و ” برای اولین بار در شهر” و ” مخصوص اعضا” و.. استفاده نمایید.

کلمه ساده

زندگی این روزها پیچیده شده و دیگر مثل گذشته ها نیست ولی هنوز هم افراد تمایل دارند به سراغ چیزهای بروند که ساده اند. هر زمانی که ما عبارت های چون ساده و آسان را بشنویم ذهن مان را درگیر خواهد کرد.
در یک مطالعه ،از چندین مشتری پرسیده اند که اصلی ترین عامل در خرید نرم افزار برایشان چه بوده ؟ آن ها به راحتی و سادگی در استفاده کردن را جواب داده اند.
ساده

کلمه شما

اگر می خواهید خواننده احساس خواص بودن داشته باشد  میتوانید از ضمیر شخص اول استفاده کنید. با استفاده کردن از کلمه “شما” در واقع یک رابطه دوستانه تر را با خواننده و شنوندگان ایجاد نموده اید که در تصمیم گیری خریدشان بسیار موثر است.

کلمه تضمینی

متاسفانه این روزها به دلیل وارد شدن اجناس فیک به بازار ،مشتریان در خریدها دچار تردید می شوند. شما با بکار بردن این عبارتها میتوانید به آن ها در گرفتن تصمیم نهایی کمک کنید و به آن ها این اطمینان را بدهید که اجناس اصلی را خریداری می کنید و نیازی نیست نگرانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید :  تبلیغات گوگل یا ادوردز چیست؟

کلمه دریافت کردن – گرفتن

استفاده کردن از چنین افعالی در واقع نوعی حس انتخاب را به خواننده میدهد. البته بعد از بکار بردن چنین افعالی باید از یک مزیت صحبت کرد مثلا بهترین مدل مو و جدیدترین را داشته باشید ، در کم ترین زمان به تناسب اندام برسید و…

کلمه زیرا

از دیگر جملاتی که واقعا تاثیر گذار هستند میتوان به جملاتی دلیل آور اشاره کرد که سبب می شود مشتری بیشتر به شما توجه کرد چون مغز ما عاشق توضیح است. سعی کنید برای تبلیغ های که میکنید و چیزهای که مردم نیاز دارند یک دلیل را ذکر کنید تا آن ها را ترغیب به خرید گردند.

کلمه بهترین

استفاده از کلمه “بهترین” هم در تبلیغ ها موثر است. به دو جمله زیر دقت کنید:

  • فروش لباس های زمستانه
  • فروش بهترین لباس های زمستانه در مدت محدود

به نظر شما کدام جمله بهتر است؟ قطعا جمله دوم میتواند تاثیر بهتری بر روی خرید مشتریان داشته باشد. البته نباید از هیچ وقت از چنین جملاتی برای فریب مشتریان استفاده کنید. اگر واقعا جز بهترینها نیستند همیشه تلاش کنید تا به بهترین ها تبدیل شوید و مردم شما را به عنوان بهترین ها بشناسند.

شعار تبلیغاتی

کلمه مقایسه

بیشتر افراد قبل از اینکه خریدی را انجام بدهند سعی می کنند اول با دیگر محصولات مقایسه کنند. اگر می خواهید به مشتریان کمک کنید خودتان تفاوت میان محصولاتتان را با رقبا مطرح کنید.

  • داشتن بهترین ها حق شماست
  • به زندگیتان روح تازه ی ببخشید
  • هر روز با شما تازه تر خواهیم شد
  • بیشتر بگیر و کم تر پرداخت کنید
  • مختص شماست (مخصوص شماست)
  • سفارش بده و پشت در تحویل بگیر
  • همه ی بهترین ها در یکجا جمع شده اند
  • کیفیت دستور کار ماست
  • این ساده ترین و آسانترین راهشه…
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *